Човече, къде си?

Мъжете между 18 и 34 години поставят рекламистите пред изпитание

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Торенти, сайтове, блогове, игри, мачове по кабелната, научнопопулярни канали, списания, на кафенце с приятели, в колата, на работа, в планината, на морето...

Някъде в цялата тази лудница медиа планьорите в рекламните агенции трябва да открият втората най-привлекателна демографска група - тази на младите мъже между 18 и 34 години. От всичко това криейтив отделът трябва да извади есенцията, която вълнува и (простете за израза) импонира най-много на тези хора, и да я вплете в посланията си към тях.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
13 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-P
    Marketology

    Вместо да се чудят и търсят... по-добре да хвърлят някой лев в arenabg

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-P
    Creative communicator

    Опоздали!

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    myj_na_35

    Рекламодателите няма да хвърлят нищо от огромните си бюджети в интернет сайтове. По-изгодно им е да плащат на телевизиите, защото върху телевизиите се крепи властта на онези, които ги хранят. Ако някой си внушава, че в България има поне един интелигентен млад мъж, който виси вечер пред телевизора и гледа ефирните програми, по-добре да не се занимава с реклама и медии. Наздраве!

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    Dee

    не можах да разбера защо "рекламистите" се сърдят на мъжете 18-35, че не стоят пред тв, та да им е по-лесно с рекламите. а защо не направо да идват и да се хранят от ръка (при рекламистите естествено) и да научават наизуст реклами, които да припяват в хор? тв рекламите като основно средство за реклама не са ли вече отживелица? кой си е купил нещо от тв реклама? (изклщчвам кремвиршите)

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    XXXI

    На мъжа м/у 18 & 118 сигурно му се повръща от реклами.

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-P
    Бате Бойо

    Рекламирайте по време на мачове.Иначе има да ни търсите....

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-|
    Longanlon

    След изобретяването на дистанционното и многоканалните телевизори не виждам причина не само мъжете на 18-35, ами който и да е човек да гледа телевизионни реклами.

    Да не говорим, че вместо да седя в къщи и да дебна в точни час предаването, което ме интересува, си го тегля от интернет и го гледам когато ми е удобно.

    Нередност?
  • 8
    Avatar :-?
    Мира

    "Ако някой си внушава, че в България има поне един интелигентен млад мъж, който виси вечер пред телевизора и гледа ефирните програми, по-добре да не се занимава с реклама и медии."
    Който все пак попада във възрастта 18-34 и гледа ефирни програми, за неинтелигентен ли да се смята, или за не-мъж?

    Нередност?
  • 9
    Avatar :-|
    Longanlon

    за неинтелигентен

    Нередност?
  • 10
    Avatar :-|
    Geek

    Благодаря, но НЕ.
    http://assenoff.net/?p=11

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал