Телевизионно злато

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Според данните за периода януари - юни 2007 г. следените 10 тв канала са генерирали общи приходи в размер на 252.582 млн. лева.

През същия период на 2006 г. осемте канала, които Market Links следи тогава, са продали рекламно време за 163.053 млн. лева, с 89.529 млн. лева по-малко. В процентно изражение ръстът е главозамайващите 54.9%. През първите шест месеца на 2006 г. той е бил едва 11% спрямо януари - юни 2005 г. Но макар и стряскащо, сравнението не е напълно адекватно, тъй като агенцията е направила промяна в методиката на отчитане на резултатите. Поправени са били софтуерни пропуски и е променен алгоритъмът за изчисляване на рекламните бюджети.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    к

    сложете някакъв знак на тая разлика от класацията по приходи, че не става ясно на горе или на долу е

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    kl

    хубава снимка, хаха.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    mba01

    Ха, къде е GTV? Преди шест месеца беше в десетката.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    tv money

    Освен Market Links, използвайте още поне един източник, за да се види разликата и възможните грешки. Още ефирни телевизии трябва да има - не една, а много - с три ефирни национални телевизии няма никакъв медиен плурализъм. Набъркани са обаче много пари, националният ефир гарантира доста голям рейтинг само заради покритието.

    Нередност?
  • 5
    diadoto avatar :-?
    Evgeni Dimitrov

    Първо ,нека си изясним каво е пазарен механизъм.Тогава да поставим определението имали "рекламен пазар" и то в медииното пространство?След като 90 % от населението /зрителите/едва свързват двата края ,за какъв рекламен бум можем да говорим.Ако една реклама не носи доходи на търговеца и производителя ,те няма да наливат действителни икономически приходи а ще "перат"пари.Тогава за какво богатство може да се пледира.Липсата на сериозни "рекламодатели"/ако сметната палата влезе там,ще се хване за закона/ допуска извращения на закона и от там всичко е бутафория.Каквато ни е държавата в моментаЗа медиите бих споделил нещо,от моя личен опит.най голямото богатство това са професионалните кадри.Да ги залъгват с обещания за по викоки "доходи" /БНТ/ защото видите ли няма допълнителна печалба от рекламата е малко несериозно.Но да натириш кадърните си кадри извън медията е вече нещо което говори за липсата на плорализъм в отношение качество на извършена работа и достойно заплащане.
    Не съм много на ясно как се определя "праингтайма"и правото му на ползване ,но непрекъснато виждам едни исъщи лица.Ефект няма,защото това е една илюзия ,че живеем в свободен свят от догми и желания.Според мен медиите са "златото на нацията "със свойте кадри и техния професионализъм.Другото е една илюзия,както споменах.

    Нередност?
Нов коментар