BBT си договори ефир

Защо са СЕМ и КРС след като медийния пазар се подрежда и без тях

Гергов осигури ефир за BBT    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Все по ясно става, че конкурси за нови ефирни телевизии едва ли ще има. Това обаче не отказва медийните играчи да участват в последната битка за преразпределянето на тв пазара и те разработват алтернативни прийоми за това.

Съветът за електронни медии може и да няма полезен ход за тв конкурсите, но собственика на медии и рекламни агенции Красимир Гергов веднага намери изход от ситуацията. Размяна на ефир срещу кабелно излъчване. От както обяви пред "24 часа", че е рекламен консултант на кабелната ВВТ на телевизията изведнъж и потръгна.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове