Банков сюрприз

Шоколадови яйца и банки разместват позициите в топ 50 на тв рекламодателите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Помните ли манията по шоколадовите яйца Kinder Surprise от зората на демокрацията? Е, те пак са тук.

Не че този символ на демокрацията, чиято марка почти се превърна в генерично название на шоколадовите яйца (по подобие на Xerox, Ferodo, Pampers и т.н.), някога си е тръгвал. Просто от началото на годината неговият производител - компанията Ferrero, нахлу с гръм и трясък в класацията на топ 50 тв рекламодатели в България и от нищото стигна до 20-а позиция с бюджет от малко над 2 млн. лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар