🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

От "Невада" до Big Brother

Пазарът на продуцентски услуги става все по-голям и конкурентен

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"И ето имаме участник, познал точните килограми на печката!"

Спомняте ли си тв шоу "Невада", а предаването "Каналето"? Те бяха едни от първите външни продукции по единствената тогава телевизия с национален обхват БНТ. Повече от десет години по-късно тв пазарът и този на продуцентски услуги изглеждат съвсем различно. Телевизиите са много, продуцентските компании - над 15, които вече влизат в конкурентна битка за проекти. Увеличи се и броят на играчите в сектора на кабелните канали. Всички те отлично знаят, че успехът на бизнеса им се крепи върху качествена собствена продукция. Българският зрител вече е свикнал с Big Brother, Survivor, "Пълна промяна" и Music Idol. Освен лицензни има примери и за успешни местни продукции, поне ако се съди по рейтингите.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    Avatar :-P
    Дарин

    По времето на Невада всичко беше по-добро, особено телевизиите. Тези сегашните да вървят на... или да мрат в кофата, вече не им гледам въшливите продукции.

    Нередност?
Нов коментар