Потребителите са новите медии
Франсиско Сера от Havas Media е убеден, че ефективна комуникация се постига чрез нетрадиционно мислене


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Профил
Франсиско Сера е вицепрезидент на Global Catalyst-Intelligence Havas Media, звеното на международната група Havas, което се занимава с разработването на иновативни комуникационни решения. Преди това той е бил част от екипа на Havas sport, агенция от холдинга с основна дейност спортен маркетинг. Работил е още за P&G, Diageo, Heineken. Член е на испанската Асоциация за маркетингови изследвания, както и на борда на директорите на Испанската агенция на рекламистите от 1991 до 2000 г.Променяй се! Бъди интерактивен! Мисли различно! Keep in touch!
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.