Потребителите са новите медии

Франсиско Сера от Havas Media е убеден, че ефективна комуникация се постига чрез нетрадиционно мислене

"Много клиенти не знаят какъв ефект търсят"
"Много клиенти не знаят какъв ефект търсят"
"Много клиенти не знаят какъв ефект търсят"    ©  Надежда Чипева
"Много клиенти не знаят какъв ефект търсят"    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Франсиско Сера е вицепрезидент на Global Catalyst-Intelligence Havas Media, звеното на международната група Havas, което се занимава с разработването на иновативни комуникационни решения. Преди това той е бил част от екипа на Havas sport, агенция от холдинга с основна дейност спортен маркетинг. Работил е още за P&G, Diageo, Heineken. Член е на испанската Асоциация за маркетингови изследвания, както и на борда на директорите на Испанската агенция на рекламистите от 1991 до 2000 г.

Променяй се! Бъди интерактивен! Мисли различно! Keep in touch!


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар