Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Повсеместно покачване

Пазарът на тв реклама в България се разраства като горски пожар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Много ни се искаше да можем да изведем една-две компании, благодарение на които пазарът на тв реклама е отчел позитивен резултат през 2007 г. Но не можем.

Не защото няма ръст, а защото от 50 компании, включени в класацията, само една ("Агрима холдинг") е намалила бюджета си през изминалата година. Всички останали отчитат ръст или са нови попълнения в топ 50 инвестиращи в тв реклама. Благодарение на това пазарът отчита умопомрачителните 62% ръст, като при най-големите рекламодатели нарастването е още по-голямо в сравнение с 2006 г. - 69%. В пари това означава, че през 2007 г. в тв реклама са вложени 563.779 млн. лева в сравнение с 349.604 млн. лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Джонджо

    Борислав Кандов, сигурен ли си че номер 45 в списъка на топ 50 марки трябва да е ЦИК?
    Рекламодателя ЦИК в никакъв случай не рекламира себе си като марка, по скоро двете "марки", които са рекламирани са Евроизбори 2007 и Местни избори 2007.

    Нередност?
Нов коментар