Боб чорба от клишета

Националният имидж на България не е проблем на рекламата, а на слабостите в туризма

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Акцент:



140 млн.евро е бюджетът на Турция за национална реклама

2.5 млн.евро е бюджетът на България за национална реклама


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    д
    • + 3

    е па за 500лв 3-4 месеца в годината, каква усмивка? Шефа бивша мутра, в най-добрия случай "сравнително " честно забогатял в годините на прехода бизнесмен , незнайно защо решил че лелята, жената, любовницата,синчето могат да управляват хотел/ресторант... без да са учили, без да са работили нищо подобно. Утре някой може да реши да си построи рафинерия или ядрена централа и да сложи 20г си любовница за "мениджер",HR,PR или нещо друго добрезвучащо. Що пък не, нали има парите да си ги построи, що да не си назначи неговите хора до девето коляно.

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    малко по-положително
    • + 2

    Как да стане дълбоката провинция център на галактиката? - Няма как, това е положението. Ако с времето сериозни международни фирми наложат качеството в услугите, и ако дотогава бизнесмутрите оставят бизнеса в ръцете на можещите, може и нещата да се подобрят. Иначе съдбата на периферията е да бъде периферия. Всичко става в центъра (Западна Европа), останалите само се облизват и си мечтаят. Статията си е супер, проблемът е в реалността и ориенталското безхаберие наоколо.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    В БЪЛГАРИЯ НЯМА ТУРИЗУМ
    • + 2

    А ПЪК ТЕ ЗА РЕКЛАМА ГОВОРЯТ..

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    4o4o
    • + 4

    Защо са всички тези критики? Т.нар. "лого" на България беше наречено "кравешко лайно", но напълно заслужено. Черноморието беше успешно засрано в пряк и преносен смисъл, последваха го Пирин и Рила. Защо да го сменяме това "лого"?

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-|
    Роза-склероза
    • + 1

    Имиджът на България в много от страните в които съм бил се свежда до: Стоичков (но вече все по-малко), кисело мляко и рози. Туи то. От тези трите, розата е единственото дето може да влезе в логото.

    Нередност?
Нов коментар