С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 14 мар 2008, 15:54, 5920 прочитания

Harper's Bazaar вече и на български

Модното списание ще е на пазара през октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Elle, Amica и EVA от октомври ще си имат сериозна конкуренция. Тогава на български ще излезе първият брой на известното американско модно списание Harper's Bazaar. Ще го издава "Санома Блясък България".

Всяка нова марка на пазара засилва конкуренцията сред изданията и стимулира повишаване качеството на месечните издания като цяло. През последните три години сегментът на месечните списания е една от основните движещи сили на пазара на печатна реклама. Според данните на TNS/TV Plan ръстът на рекламните инвестиции при месечните списания е 21% повече спрямо 2006 г. В левове този ръст се равнява на вложения от 52.779 млн. лева. При подобни резултати чуждите инвеститори няма как да останат безразлични към българския пазар и появата на следващата силна чужда марка списание вече не е изненада в сектора. Модната марка излиза само година след като пред "Капитал" вицепрезидентът на Hearst Magazines International Джей Макгил коментира, че тук "пазарът е готов за марки като Harper's Вazaar и Esquire".


"Пазарът на списания у нас ще става все по-конкурентен. Общите приходи ще продължат да растат, но в много по-голяма степен за сметка на увеличените рекламни обеми, отколкото за сметка на увеличаване продажбите на списанията", казва Николай Караджов, директор в "Санома Блясък България". Според него по тази причина лицензираните издания ще придобиват все по-голяма тежест на пазара, а по-малките местни заглавия ще започнат да изпитват сериозни затруднения. И следвайки тази логика, през месец май "Санома Блясък България" ще пусне на пазара и още едно "чуждо" издание", коментира Николай Караджов.

"Санома" издава още и списанията ELLE, Cosmopolitan, National Geographic, както и българските издания "Блясък" и "Журнал за жената", "Кулинарен журнал", lifestyle изданието "Максимум", както и светското Story, "Моето дете" и "Тя".

Червилце, парфюмче, лукс
На повечето пазари Harper's Bazaar се представя и възприема като пътеводител към света на модата и лукса "за съвременната, независима, комуникативна и високообразована жена", обясняват от "Санома България". Според много от издателите негов пряк конкурент е не кой да е, а соченото за модната библия на съвременните жени Vogue. Факт е, че и двете марки имат стабилни пазарни позиции, като най-впечатляващото за Harper's Bazaar е, че изданието е на пазара вече 140 години без прекъсване. България е 30-ата страна, в която Harper's Вazaar излиза.



Скоро и Esquire
От две години Hearst и "Санома" обсъждат проекта и за български вариант на известното мъжко списание Esquire - една от най-важните марки в портфолиото на Hearst. Преди половин година мъжкото списание стъпи на румънския пазар. Пред "Капитал" вицепрезидентът на Hearst Magazines International Джей Макгил потвърди, че "със сигурност марка като тази е подходяща за степента на развитие на вашия пазар, но ние нямаме точни срокове, в които бихме пуснали изданието в България. Предстои това да стане".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2018 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 1329 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Накратко

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10