С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 апр 2008, 13:20, 1747 прочитания

Накратко

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ogilvy PR за "Загорка"

След проведен конкурс "Heineken Загорка" избра за своя обслужваща агенция Ogilvy Public Relations. До края на 2008 г. агенцията ще отговаря за корпоративната комуникация на акционерното дружество, както и за марката бира "Загорка".


All Channels за "Шнайдер електрик"

All Channels Communication беше избрана за обслужваща PR агенция на енергийната компания "Шнайдер електрик България". Агенцията ще отговаря за стратегическото PR планиране, връзките с медиите, събитиен мениджмънт, консултация в сферата на управление на кризи и др.

Life стартира на пазара



Ново лайфстайл месечно издание - Life, започва да излиза през април. То ще бъде в 80 страници, с начален тираж от 20 хиляди броя и цена от 2 лв. Life има пет основни секции: култура, модерен лайфстайл, уелнес, пътешествия и актуална културна информация. Главен редактор ще бъде Михаил Чипилов, а издателите са същите, които правят и туристическото списание "Одисей".

Brigada BBM за Heineken

Brigada BBM спечели конкурс за две btl (немедийни, под чертата) активности на марката бира, част от портфолиото на "Heineken Загорка". И двата проекта ще се проведат през летните месеци. В конкурса са участвали още две агенции.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Трусовете на продуцентския пазар 1 Трусовете на продуцентския пазар

Новият телевизионен сезон започва без някои ключови предавания

19 юли 2019, 2522 прочитания

ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ 2 ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ

След избора на Галина Георгиева през следващите пет години управляващите ще имат пълно мнозинство в медийния регулатор

17 юли 2019, 1770 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Идват, израстват и си отиват

Двама директори в Lowe Swing Communications вече не са част от агенцията

Кризата на Силициевата долина

Основателят и изпълнителен директор на преакселераторската програма Founder Institute Адео Реси пред "Капитал"

Държавата с най-отворените данни в света

Как България неволно настигна скандинавските страни по публичност на доходите

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Арх. Стефка Георгиева и елегантният брутализъм

Виена се запознава с наследството на една изключителна българска архитектка. Ние също.

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото