С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 апр 2008, 13:20, 1777 прочитания

Накратко

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ogilvy PR за "Загорка"

След проведен конкурс "Heineken Загорка" избра за своя обслужваща агенция Ogilvy Public Relations. До края на 2008 г. агенцията ще отговаря за корпоративната комуникация на акционерното дружество, както и за марката бира "Загорка".


All Channels за "Шнайдер електрик"

All Channels Communication беше избрана за обслужваща PR агенция на енергийната компания "Шнайдер електрик България". Агенцията ще отговаря за стратегическото PR планиране, връзките с медиите, събитиен мениджмънт, консултация в сферата на управление на кризи и др.

Life стартира на пазара



Ново лайфстайл месечно издание - Life, започва да излиза през април. То ще бъде в 80 страници, с начален тираж от 20 хиляди броя и цена от 2 лв. Life има пет основни секции: култура, модерен лайфстайл, уелнес, пътешествия и актуална културна информация. Главен редактор ще бъде Михаил Чипилов, а издателите са същите, които правят и туристическото списание "Одисей".

Brigada BBM за Heineken

Brigada BBM спечели конкурс за две btl (немедийни, под чертата) активности на марката бира, част от портфолиото на "Heineken Загорка". И двата проекта ще се проведат през летните месеци. В конкурса са участвали още две агенции.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 2310 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 3 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 2461 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Идват, израстват и си отиват

Двама директори в Lowe Swing Communications вече не са част от агенцията

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Доставянето на чиста енергия е по-лесно от съхранението й

Намаляването на емисиите зависи от узряването на технологиите за съхранение на енергия

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10