Конкурсът на годината

"БТК груп" покани осем агенции да се състезават за бюджета на БТК и vivatel

„БТК груп“ ще търси в следващите месеци кой да работи за двете марки на компанията - БТК и vivatel
„БТК груп“ ще търси в следващите месеци кой да работи за двете марки на компанията - БТК и vivatel
„БТК груп“ ще търси в следващите месеци кой да работи за двете марки на компанията - БТК и vivatel    ©  Юлия Лазарова
„БТК груп“ ще търси в следващите месеци кой да работи за двете марки на компанията - БТК и vivatel    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако имаше класация за най-красив рекламен конкурс, то "БТК груп" щеше да стане трикратен носител на отличието.

През последните четири години компанията проведе двата най-интересни конкурса. Първият бе през 2004 г., когато приватизираният телеком направи първия в историята си избор на обслужваща агенция. А вторият - на следващата година, когато бяха обявени плановете за създаване на трети мобилен оператор.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар