Новият брой: Накъде след вота
Close

Да живее дигиталният век

Световната рекламна индустрия през 2007 г. се крепи на новите медии и канали

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки традиционно мрачните предсказания за бъдещето на глобалната рекламна индустрия 2007 г. се оказа доста добра.

Скромните 4-5% ръст, прогнозирани преди година не се сбъднаха - според данните от 64-ото проучване на специализираното издание Advertising Age, приходите на световните рекламни агенции отбелязват покачване от 8.6%. Според анализа на списанието това се дължи основно на огромния скок на инвестициите в новите дигитални канали (зад този термин стои основно интернет) за комуникация - 26.8% до 3.359 млрд. долара. Така те се превръщат в третия най-голям източник на приходи, след традиционната реклама и медиа услугите. AdAge посочват за пример и агенцията, която изданието избра за агенция на 2008 г. - Goodby, Silverstein & Partners, при които дигиталните инвестиции генерират 52% от общите им приходи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Двойник на Брад Пит

    Демоде е вече.

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    evolution.bg

    всичко е възможно!

    Нередност?
Нов коментар