Получено от: Coca-Cola

Българските рекламодатели вече ще общуват с потребителите си през мобилни телефони

Задачата на екипа на JT International е да насърчат хората да използват bluetooth функциите на телефоните си.
Задачата на екипа на JT International е да насърчат хората да използват bluetooth функциите на телефоните си.    ©  Надежда Чипевa
Задачата на екипа на JT International е да насърчат хората да използват bluetooth функциите на телефоните си.
Задачата на екипа на JT International е да насърчат хората да използват bluetooth функциите на телефоните си.    ©  Надежда Чипевa
"Bluetooth рекламата е много по-лична от телевизионната реклама."

Борис Колев, генерален мениджър на JT International

Представете си спирка в София, на която 50 изнервени души чакат трамвая от половин час и в един момент на телефоните им се появява съобщение: "Искате ли да получите картинка от Coca-Cola?" - по този начин Борис Колев, генерален мениджър на JT International, обяснява същността на най-новата рекламна услуга в България, която използва bluetooth технология.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


19 коментара
  • 1
    Avatar :-P
    PR man

    Готена идея! Oще една идея за успешна реклама: www.dneska.com/#meeting

  • 2
    Avatar :-|
    гневен

    вън от телефона ми

  • 3
    Avatar :-|
    коко

    Няма начин това за 60% да е вярно.
    Моят блутут си стои нон-стоп изключен.

    Единственото което ще постигнат е увеличаване на електросмога(GSM, wifi, радио, ТВ, радиостанции на енергото, полицията, военните).

    Рано или късно трябва да почнем да се ограничаване от поне част от тези екстри, защото в един момент ефира ще заприлича на микровълнова фурна

  • 4
    Avatar :-|
    axa

    Ама че гадория! И към телефона ми ли посягате вече с гадните си алчни ръчички?!

  • 5
    Avatar :-|
    evolution.bg

    ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО

  • 6
    Avatar :-|
    Adi

    Искам само да попитам кой ще се заеме с изготвяне на opt-out директория. Защото според една директива на ЕС (2002/58/ЕС), която трябва да присъства и в БГ законодателството под някаква форма, хората, които не желаят да получават такива съобщения, не трябва да бъдат нон-стоп бомбардирани с тях...

  • 7
    Avatar :-|
    Ka

    www.bluemark-bg.com

    Тук са обяснили, какво всъщност представлява технологията, на мен ми се струва интересна. А като не искаш да го получаваш просто не даваш Accept и готово, или изключваш Блутута...

  • 8
    Avatar :-|
    Brr

    Спамери, изчезнете от лицето на Земята!

  • 9
    Avatar :-|
    Sim

    пак сме с около 3-4 години назад. Дори не сравнявам БГ със Западна Европа, а със страни като Украйна и Русия, които са с по 10 години назад спрямо Англия в областта на рекламата и медиите. Миналата година в Киев имаше поне 100 светещи витрини по пешеходните зони и по спирките с блутут и това не беше никаква новост нито за хората нито за рекламодателите. В момента в Англия/Лондон всяка трета кръчма те "промптва" когато минаваш покрай нея. а opt-out функцията е че не си държиш блутут-а включен постоянно.

  • 10
    Avatar :-|
    сашо

    добре че съм изключил, блутуута, джи пи еса, инфрачервения порт, джи пи ар еса и още не знам каква си простотия по телефона.
    Само това остава, да излезеш по работа или да тръгнеш по улиците, я с колата, я пеша и се почва едно пиукане и цъкане и четене на тъпи съобщения.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход