Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Защо се разделихте със съдружниците си от SIA Advertising?
- В един момент се оказа, че в компанията, в която бяхме съдружници и приятели, SIA Advertising, приятелите са станали просто съдружници, които не се виждат, нямат време да си говорят и всеки си движи неговите си неща. През това време аз разбрах, че всъщност съм съдружник много повече с хората от моя екип, с които работя по тв продукциите, отколкото с юридическите си партньори. Опитах се да променя модела на работа в компанията. Не стана. Не мога да ги накарам да си правят отчети, да правят анализи, да има бюджет и той да е точно разпределен. Да обсъждаме какво ще се случва, как ще се инвестира. Причините да се разделим изобщо не са били финансови, имаме различия във вижданията за модела на управление на компанията. Осъзнах, че в SIA в моя отдел за тв продукции приоритет номер едно е било да обслужа интереса на телевизията, на второ място да спечеля максимално пари, на трето - интересът на предаването, и на четвърто - интересът на екипа. Аз не искам да бъда ръководител на такава компания. Аз искам да обърна приоритетите. На първо място да е продуктът (предаването), тогава имаш ясна цел и можеш да отстояваш като продуцент това, което е от полза за продукта. Много често за съжаление в "Нова тв" интересът на предаването се разминава с интереса на телевизията. Например "Нова тв" има интерес, за да спести пари поради провала на "Пей с мен", да намали изведнъж от тази седмица до другата броя на предаванията "Стани богат". Първо се излъчваше във вторник, сряда и четвъртък, после само вторник и четвъртък. Това не е защита на интересите на предаването. Състезанието се е излъчвало в 20, 21 часа, в събота, къде ли не. Така не може да постъпваш с един продукт.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Май 2008
bTV 38,6
Nova TV 15,9
Channel 1 13,3
Diema Family 3,0
Diema 2,2
Diema 2 0,8
"Пазарен дял", резултатите на Тупарев са по някакъв негов си таргет :) Факт е, че Нова не са това, което бяха и направиха много грешки, но и г-н продуцентът няма да стигне далеч с такива приказки и с такова самочувствие. Хората са казали на сърдитко Петко каква му е торбата.
Нека видим какво влияние ще окажат любовните закачки с някои рекламни босове.
не съм му адвокат, но "с такива приказки и такова самочувствие" той явно стигна дотук, което си е далеч. а разликата между покритото и непокритото самочувствие всъщност се видя при мениджмънта на нова, особено в последните месеци. пазарните дялове всеки си ги коментира както му изнася, тупарев не прави изключение, но есента май се очертава интересна в телевизиите
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.