Тв рекламата расте ли, расте...

Само БНТ отчита спад в приходите за първите шест месеца на 2008 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Учебникарски пример за лошо управление на една компания е да имаш спад в приходите от основна дейност в период, в който цялата индустрия отбелязва ръст.

Затова и БНТ определено може да намери място в бъдещо помагало на студентите по мениджмънт и маркетинг. Според мониторинга на Market Links инвестициите в тв реклама за първите шест месеца на годината са се увеличили с 32% и достигат 330.394 млн. лева срещу 250.938 млн. лева за първите шест месеца на 2007 г. За същия период приходите на БНТ от реклама са спаднали с 27% до 13.811 млн. лева. Благодарение на това държавната медиа се срина до петото място в класацията на следените от агенцията за маркетингови проучвания телевизии (виж таблицата).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Джонджо

    ВВТ всъщност не е включена в мониторинга на Маркет Линкс.
    Извън това уточнение, като данъкоплатец ми е тъжно да чуя внушението на Пръмова, че Канал 1 едва ли не е достигнал максимума, даван му от закона.
    При положение, че за 2008 рекламата там е поскъпнала, да имат по-слаби финансови резултати значи, че не могат да запълнят дори малкото време което им дава закона.

    Нередност?
  • orhan pamuk

    не мога да разбера защо се правят на луди приходите им са под ниво 2004 при рьст на пазара от 70%.Това е безхаберие .Прьмова е за затвора .

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    автор

    Няма такава дума "учебникарски"

    Нередност?
  • изстрадал

    За какви ,реклами говорите? Като няма "маркетинг",има красиви сътруднички, с нищо не заинтересовани,освен да идват от време навреме да си взимат заплатите.Напълни се с прекрасни нови служителки "Сан Стефано",щъкащи из коридорите.А рекламата се "Гони"по офиси и кабинети извън старомодната БНТ.Методите на създаване на "нови"високо квалифицирани екипи без знания и опит става практика за погребването на половин вековната държавна институция.Ето имат си "студио"в Пекин.Президентът е там и куп "кияци"и големи специалисти.Добре ,че не се посрамихме до този момент ,та да има работа за "тв"екипа.Но гледам другите "европейски телевизий"само от реклама и сключване на приятелски обмени на опит си изплащат похарчените милиони.А БНТ как ще докаже хвърлените милиони?Добре ,че имаме истински "българи "там начело с нашите спортисти.От това по голяма "реклама"няма!

    Нередност?
Нов коментар