Няма образование, няма хъс
Въпреки че индустрията се развива, пред нея стоят дълбоки проблеми според директорите на Ogilvy&Mather Sofia
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Профил
Екатерина Тупарева завършва УНСС, а след това дизайн и илюстрации в London College of Fashion. Завършва WPP MBA програма в периода 1998-2000 г. В Ogilvy & Mather е от 1994 - първо като медия директор, а от 1997 г. като управляващ директор.Мария Тодорова е завършила Националната художествена гимназия, специалност "Плакат". Осем години бе арт директор в McCann Erickson Sofia, две години криейтив директор на Euro RSCG Sofia. От 2006 г. е криейтив директор на Ogilvy & Mather Sofia.
Последните 12 месеца могат да се определят като една от най-добрите за софийския офис на Ogilvy&Mather.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
10 коментара
mara disko zvqra kato pusna mara otvara4kata, kak moje sega da se otvarq za dini i triugulnici
Звучи някак смешно "рекламната агенция на годината" да се оправдава със своите клиенти за липсата си на добри идеи...
Когато направиха "Отварачката" Мария още беше в Euro RSCG, ако не и в McCann.
странно, на мен пък ми каза, че тя е измислила прякора, за да засили ефекта "от уста на уста"
ООО , а Вие какво очаквате от пазар с размер 20-на спота от 30 секунди по време на "СУПЕРБОУЛ".
А и що не питате Гергов? И без това рекламата си е неговия двор.
Омагьосаният кръг се нарича Шуробаджанащина.
Нямате кадри и няма и да имате кадри, докато не си уволните лицеприатните мениджъри, които по стара българска традиция избягва да наемат професионалисти случайно да не им вземат местенцето.
Наскоро разбрах че в Огилви ивент мениджър взима 900 лева заплата и си плаща сам разходите по транспорт и телефона.
Да ви е честито господа и госпожи "успели в живота" рекламни могули и могулки, точно след една година и за вас ще работят виетнамци. Ние "прецаканите" ще сме далече от тази пошла и проституизирала се държавица.
Чули хората, че сексът продава... И хайде "юруш на маслините". Ама кой да се поразрови и да види, че има едно нещо в световния рекламен бизнес дето му викат erotic marketing culture и едно друго нещо дето му викат порно. Очарователно беше как на улицата в центъра един не повече от 13 годишен "иначе така нешинен хлапак" рисуваше на розовия триъгълник на Мара, познайте какво- косми.:)
С трици маймуни не се ловят. Точно от Огилви това трябва да са го научили много добре. Една дузина качествени млади кадри ги изтърваха, заради смешните заплати, които им даваха.
А да се оправдаваш с качеството на образователната система е толкова лесно.
№7 е много прав. Тия хич не са в час. Скарани са с дълбините на истинския и сериозен ПР. Ед но е
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.