Лекият борсов шамар за рекламната индустрия

Финансовите фалити в САЩ няма да повлияят негативно на бизнеса, поне не пряко

Автотърговците ще трябва да станат по-креативни в предлагането на продуктите си<br />
Автотърговците ще трябва да станат по-креативни в предлагането на продуктите си<br />
Автотърговците ще трябва да станат по-креативни в предлагането на продуктите си<br />    ©  Красимир Юскеселиев
Автотърговците ще трябва да станат по-креативни в предлагането на продуктите си<br />    ©  Красимир Юскеселиев
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Lehman Brothers, Merrill Lynch и American International Group (AIG). Тези три имена държат хиляди финансови играчи на ръба на столовете им.

Към тях могат да се прибавят и тези на Bear Sterns, които се сринаха през пролетта, както и Goldman Sachs, които отчетоха през седмицата изключително негативни резултати за последното тримесечие. Но според анализаторите всичко това поне засега няма да повлияе на рекламната индустрия, като доведе до рязък и масов спад на маркетинговите инвестиции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Мислещ

    Не само, че няма да повлияе на рекламния пазар, а тъкмо напротив- ще му помогне да порастне още повече.
    Да вземем например пазара на недвижими имоти, където в момента най-силно се усеща ефекта от кризата най-вече под формата на по-трудно намиране на финасов ресурс и трудни и слади продажби. Така предприемача, който не може да намери финансиране от банка започва да продава на зелено, но тъй като още много са почнали да продават на зелено на него му трябва страхотна рекламна кампания за да успее да продаде. Мои приятели от този бизнес ми разказаха, че бюджетите им за реклама са нарастнали почти тройно през 2008 сравнено с 2007 г. и по-всичко личи, че ще са още по- големи през 2009г.
    Същото е и с банките, тъй като между банковото финасиране е трудно и скъпо, на тях им остава варианта да привлекът средства от хората решили да спестяват, а за да изберът точно твоята банка трябва да направиш продукта разпознаваем-пак реклама.
    п.с Това не е по темата, но направили ви впечатление как след агресивните кампании за ипотечно кредитиране банките почнаха агресивни кампании за депозити?
    За мен лично това беше първият сигнал, че кризата вече е и в България.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал