🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Наесен с песен, танци и интриги

Най-ожесточена през новия телевизионен сезон ще е биткана между bTV и "Нова тв"

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Много добре са се подготвили", лаконично коментира управляващият директор на Media Direction/BBDO Боряна Несторова началото на новия телевизионен сезон.

Действително програмните схеми на големите ефирни канали обещават разнообразна програма и сериозна конкуренция. Ключови проекти отново са риалити форматите, но "Нова тв" и bTV ще заложат и на сериалите българско производство.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tanya.natfa avatar :-|
    Оръжие Скрито В Цветя

    Ми, да! Общо взето набласкаха всички реалити програми по едно и също време и то на човек в един момент му писва. Различно сирене, различно, ама само на сирене кара ли се?

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    pora

    "И като аудитория, и като рекламна политика БНТ не е атрактивна за рекламодателите, най-вече заради липсата на гаранции за рейтингите", коментира Несторова

    Това изказване просто ме разби - каква гаранция за рейтингите искат от БНТ? Или явно не им харесва факта че почти никой не ги гледа?

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    ..

    Бих искал да помоля журналистите да са по-обективни
    и трите програмни схеми са тъпи!
    то е направо едно и също, при това нивото им е паднало
    такава скука не е имало скоро в ефира
    дори малкото позитивизъм на реалитата ги обръщат в скандали
    те затова пенсионерите гледат СКАТ. там се пее и играе с часове
    предполагам че властта простое окопирала най-сетне медиите в очакване на изборите и сега тези дето са ги сложили са по-добри в политическите риалита, а не в шоу програмите та затова е такава тъпа програмната схема
    обаче спокойно, като почне предизборната кампания ще стане едно интересно, та все пред тб-то ще стоим.. нали ще сме безработни, гладни, замръзнали, на батерии... електорат

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    z

    бнт е национална и трябва да е с минимум реклами и с повече образователни програми. за бтв - нищо лошо, но не става за гледане, нова - само някои предавания или филми

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-?
    зрител

    Интересно ,тези две медийни институции,въпреки че са от частния сектор ,вече вземат надмищие над държавната,субсидирана с една солидна сума за програма от около 40 милиона лева годишно.Но какво прави БНТ?Налива от пусто в празно ,като разчита на дивидентите от разпродаване на продукции като обществени поръчки.Взема тлъсти комисионни и се ги дели по етажите нагоре.Оправни са.Държат огромен творчески апарат ,на ниски заплати,които ходят от време на време и на работа.А каква им е програмата виждаме всички.За часниците няма какво да говорим.Те се надпреварват за нас зрителите и ни имат.Чувал съм че с електронизацията ще може да се засичат колко от нас гледат телевизия и коя.Ей богу,тази на Сан стефано трябва да се замисли.А беше толкова хубава .Мисля ,че по времето на Хачо Бояджиев я гледах с интерес.Сега ту НОВА ту БТВ ,само превключвам като ми остане свободно време.

    Нередност?
Нов коментар