Емоционални послания

Интересът към директния маркетинг в България нараства

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Включвате компютъра си и установявате, че лично до вас туристическа агенция е изпратила оферти за новогодишно пътуване до Виена или пък до някой СПА курорт в България. Спират ви на улицата и ви молят да отговорите на въпросите на дадена компания за качеството на продуктите, срещу което получавате подарък.

Реакцията обикновено е или да отминете с извинението, че бързате, или да попълните анкетата, да изтриете автоматично имейла или първо да го прочетете и после да го изтриете. Не са редки и случаите, в които получателят любезно (или не) моли подателя да не му праща повече рекламни имейли.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    МЛМ

    Офертите и предложенията на таргетирания директен маркетинг са натрапчив тормоз за 95% от населението, независимо дали са за СПА или са за н'еспа. Останалите 5% да си консумират тази досада колкото си искат. Живи и здрави.

    Нередност?
Нов коментар