Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Включвате компютъра си и установявате, че лично до вас туристическа агенция е изпратила оферти за новогодишно пътуване до Виена или пък до някой СПА курорт в България. Спират ви на улицата и ви молят да отговорите на въпросите на дадена компания за качеството на продуктите, срещу което получавате подарък.
Реакцията обикновено е или да отминете с извинението, че бързате, или да попълните анкетата, да изтриете автоматично имейла или първо да го прочетете и после да го изтриете. Не са редки и случаите, в които получателят любезно (или не) моли подателя да не му праща повече рекламни имейли.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Офертите и предложенията на таргетирания директен маркетинг са натрапчив тормоз за 95% от населението, независимо дали са за СПА или са за н'еспа. Останалите 5% да си консумират тази досада колкото си искат. Живи и здрави.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.