Живеем в свят на марки, нормално е те да присъстват в тв съдържанието

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил: Бертран Каз е директор Комуникации и Public Affairs в Европейската асоциация на тв и радио операторите, базирана в Брюксел. Преди това той е работил като специалист по Public Affairs във фармацевтичната индустрия и като консултант на политици във Франция и САЩ. Завършил е Училището за Политически науки в Гренобъл.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Гас
    • - 1

    Кога ще защивеем в свят на морал, когато тормозенето на хората с реклами ще бъде забранено?

    Нередност?
  • 2
    e_mil avatar :-|
    tamada
    • + 1

    Допреди 20 години живяхме в такъв свят. Оказа се, че липсата на реклами не води до морал. :))

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    Truman

    Ама това е пълен абсурд!!!
    Телевизията вече е толкова слаба, не защото новите медии са толкова популярни, а защото са популярни, поради лекия си, ненатрапчив и най-важното доброволен характер!

    "Има необходимост от равнопоставеност, която няма да навреди на новите медии, но пък ще помогне на телевизията да се конкурира на равни начала с тях."

    - Каква е тази равнопоставеност??? Телевизията има огромни пъти повече морална отговорност пред зрителя и обществото. Тя разполага с едни 24 часа и един екран от там не може да мръдне. В и без това ополитиканстваното й съдържание да внесем и маргарини и кренвирши с марка!

    Може би и под новините ще текат вече надписи - Г-жа Салич е с червило На-баба-ти-чара или новините се заснемат с камера от Мега-Добрата-фирма!

    Пълни глупости!

    Либерализация друг път! Телевизията си е зациклила и рекламните агенции и по света даже вече се изприщват от това каква малоумщина да покажат в 30 секунди, за да вържем и тоя път потребителя. А следващия? И за това тея лобистки простотии успяват, защото тези, които са предлагали новата директива най-вероятно са собственици на такива агенции и си търсят поле за развитие и оправдание за тъпотията си... Външната реклама и герилата са бъдещето!

    Не маргарини в кухнята на Ути!

    Нередност?
Нов коментар