Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Кога ще защивеем в свят на морал, когато тормозенето на хората с реклами ще бъде забранено?
Допреди 20 години живяхме в такъв свят. Оказа се, че липсата на реклами не води до морал. :))
Ама това е пълен абсурд!!!
Телевизията вече е толкова слаба, не защото новите медии са толкова популярни, а защото са популярни, поради лекия си, ненатрапчив и най-важното доброволен характер!
"Има необходимост от равнопоставеност, която няма да навреди на новите медии, но пък ще помогне на телевизията да се конкурира на равни начала с тях."
- Каква е тази равнопоставеност??? Телевизията има огромни пъти повече морална отговорност пред зрителя и обществото. Тя разполага с едни 24 часа и един екран от там не може да мръдне. В и без това ополитиканстваното й съдържание да внесем и маргарини и кренвирши с марка!
Може би и под новините ще текат вече надписи - Г-жа Салич е с червило На-баба-ти-чара или новините се заснемат с камера от Мега-Добрата-фирма!
Пълни глупости!
Либерализация друг път! Телевизията си е зациклила и рекламните агенции и по света даже вече се изприщват от това каква малоумщина да покажат в 30 секунди, за да вържем и тоя път потребителя. А следващия? И за това тея лобистки простотии успяват, защото тези, които са предлагали новата директива най-вероятно са собственици на такива агенции и си търсят поле за развитие и оправдание за тъпотията си... Външната реклама и герилата са бъдещето!
Не маргарини в кухнята на Ути!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.