Втората телевизионна война

Битката за преразпределението на ефира след цифровизацията вече се води с всички средства

   ©  студио "Ентусиазъм"
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Близо 10 години след първата телевизионна революция, която разби монопола на държавната телевизия и създаде истински тв пазар, българският ефир е изправен пред нови, големи промени.

Само си представете - предстоящата цифровизация на ефира ще направи националните канали от три на поне 15 и има шанс сериозно да размести позициите на днешните лидери.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове