Пресреклама пред замръзване
Инвестициите във всекидневните издания дърпат пазара надолу
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Риск печели, риск губи
В началото на март "Икономедиа" АД (издател на "Капитал") обяви спирането на проекта за безплатен столичен всекидневник "Градски вестник". Замразява се и онлайн версията на вестника gradski.bg. "Градски вестник" не е издание, което се дотира от определен спонсор. Той бе вестник, който съществуваше на пазарен принцип и по пазарни правила. Тъй като пазарът е в криза и тя е по-голяма, отколкото предвиждахме при стартиране на проекта, ние не можехме да си позволим да го развиваме повече. Вместо това предпочетохме да се фокусираме върху основните си марки - "Капитал", "Дневник", "Строителство Градът" и интернет бизнеса ни", коментира изпълнителният директор на "Икономедиа" АД Бисер Боев. Той подчерта, че въпреки това компанията продължава да вярва в безплатните вестници.Макар че навън пролетта дойде, от печатните медии лъха хлад
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Капитал, бил на първо място по рекламодатели!? Възможно и да е верно другари , но тогава излиза че по темата за пазара на имоти съвсем ама съвсем не сте прави. Защо? Ами просто ако имаше някаква завера на пазара между брокери строители и банки ( идея която упорито пропелвате сред обудалената си аудитория) то тая задруга шеше да ви отреже приходите от реклама като със нож. Така е в целия свят, имотната задруга има един от най-големите лостове за влияние върху медиите именно чрез рекламните пари и за това никой никъде по света не публикува статии на тема как "цените на имотите ще паднат с 50%". Това е верно дори и в момента за САЩ където истината за катастрофата не може да се скрие но по медии се маскира като "най-доброто време за купуване" защото дори в момента брокеро-строителите да са умряла лисица то те са много злопаметни и все някога ще живнат. Както казах вече не купувам Капитал, оцелявайте с продажби на катстрофиците от убодаленото простолюдие.
Ганев ай стига с тея правешки номера, а? :) Завера или не - факт е, че интересите (необузданата алчност) на строители, брокери и банкери бяха противопоставени на интересите на обикновения човек, който има нужда от жилище - и цените удариха небето!
Жилището е особено чувствителен тип продукт, разумните държави трябва да водят политика за защита на населението от спекула и свръхинфлация на пазара на жилища, автомобили, хранителни продукти и облекла. Програмата на един известен американски президент от мин. век неслучайно беше "Къща за всяко семейство, и по 2 коли пред къщата!" А у нас държавната политика е пълнене гушите на олигарсите и политиците, прокуждане на интелигенцията в чужбина, и мачкане на простолюдието.
И понеже БСП е поклонник на супер-либералния пазар (егати социалистите!!! аз не ги вервам!), сега и брокери, и строителната мафия, и банките ще ГРИЗНЕТЕ ДРЪВЦЕТО :))) Хак да ви е!
Борислав, защо в подзаглавието говорите за "инвестиции във всекидневните издания"? Такива инвестиции могат да правят собствениците на изданията, след като получат кредит или теглят чертата и видят каква печалба им остава, и пожелаят да я реинвестират. От тяхна гледна точка става въпрос за приходи от реклама.
Ако погледнем нещата от гледна точка на рекламодателите, това са инвестиции в отделни продукти или корпоративен имидж.
Има нещо вярно в изказването на Ганев че навсякъде по света се прикрива срива. Или продстоящия такъв.
Погледнете цените на имотите в Австралия например :) и ги сравнете с тези в САЩ. Заплатите са едни и същи.
Мда, напълно съм съгласна с Борис! Инвестиции прави собственикът на печатното издание например в печатница, за да си затвори кръга и да прави по-малко разходи! Правилното наименование би било приходи от реклама!
Аз ли бъркам, или авторите са допуснали грешка при нанасянето на цифрите в ексела и в резултат дадените проценти силно се разминават с математическата истина, както в статията, така и в приложената таблица.
че кой копува печатни издания като вестници и списания?
от 5 години не съм копувал. всичко което ме интересува е в интернет
Ами някъде към един милион човека, кои редовно, кои рядко. Не всеки ползва интернет, пък и на много хора, които плзват им допадат и печатните медии.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход