🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Създайте марка за рецесията

Какво могат да направят компаниите, за да превърнат днешните заплахи във възможности

Мартин Линдстрьом
Мартин Линдстрьом
Мартин Линдстрьом    ©  CSA Celebrity Speakers
Мартин Линдстрьом    ©  CSA Celebrity Speakers
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Какво е общото между шоколадите Lindt, кубчето на Рубик, френските парфюми и чифт Willeys?

Всички те отчетоха ръст на печалбите по време на рецесията. Но този ексклузивен Ноев ковчег на марките е малък и се смалява с всеки изминал ден. Така че каква магия притежават оцеляващите и какво могат да научат собствениците на марки, ако отчаяно се опитват да си осигурят билет за Ноевия ковчег?


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар