Бързи, смели, ефективни
Ogilvy и Graffiti BBDO си тръгнаха с най-много награди от рекламния конкурс Effie


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Силните идеи са силни на всички фронтове", развълнувано обяснява Таня Казакова, бивш управител на рекламната агенция DM&B Sofia. Причината - току-що е получила златна награда на конкурса за рекламна ефективност Effie България 2009 за кампанията за лансиране на услугата за фиксиран телефон и домашен интернет MTel Home box, която е по-позната на всички със симпатичната леля, която "пробива дупчици" и "прокопава каналчета", за да ви прекара телефон.
По мнението на самите рекламисти конкурсът Effie е по-малко субективният рекламен фестивал, защото измерва резултатите, които постигат кампаниите. Учредени от Американската маркетингова асоциация през 1968 г., наградите за рекламна ефективност се проведоха в България за втори път, организирани от Асоциацията на рекламните агенции (АРА). В тях участваха както рекламни агенции, така и рекламодатели, а кампаниите се оценяваха от жури в два етапа по пет показателя. Най-голяма тежест при оценките имат постигнатите резултати на кампанията, следвани от медийната и творческата стратегия за реализирането й и целите, които са поставени в началото.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
По повод на оптимизма на Невена Цекова от Тойота- ще имаш да чакаш миличка. Доста при това.С тези загуби Тойота като кампания надали ще изплува някога отново.
Възмутен съм от тазгодишното ЕФИ.
Бронз за Въжеиграч?? - Самата оферта от УниКредит е много добра, а вече дали с кампанията са постигнали резултати е доста спорно.
Сребро за торбичките на Пикадали???
В тяхното описание поне аз не видях никакви резултати!!!
до аВТОР
Невена Цекова беше един от малкото смислените хора в това жури!!!!
статия от в.Капитал. Брой 22 от 05.06
"Един от успешните примери за това в България е Toyota Balkans. Колкото и странно да изглежда, тъй като автомобилният пазар бе ударен силно от икономическата криза в страната. Компанията проведе изключително агресивна рекламна кампания в периода февруари-април и успя - в момента компанията държи 12.4% от пазара на нови автомобили, докато за цялата 2008 г. делът й е бил 9.4%. Вносителите на Audi и Volkswagen - Porsche Bulgaria, запазват нивото на инвестициите си от 2008 г. и с изключително добра стратегия и инвестиции само в печатните медии (!) успяват да добавят 2.8% към дела си и вече държат общо 13.1% от пазара."
Всъщност повърхностното журиране олекоти значимостта и на този фестивал. Ефи може да се прекръсти на Кефи и да се дават награди с гласуване тип: "кефи мъ", "не мъ кефи".
Абсолютно съм съгласен с Джина!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.