Ким Бодън: Международните заглавия ще оцелеят след кризата

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Каква бе целта на посещението ви в България?

Пътувам, за да видя и да разговарям с екипите в нашите редакции по света. Част от световния ни успех се състои в това, че независимо от факта, че ние сме експерти по [създаването на] марките, даваме необходимата свобода и разчитаме на регионалните си партньори, които имат усета и разбирането за пазара и читателите тук. Държим много на комуникацията, диалога, размяната на идеи. Защото ние не сме българи и нямаме представа, какво означава да си български читател. На практика ние изследваме пазара и като вървим по улиците тук и общуваме с българките.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    hearst

    Мисля, че авторката е допуснала неволна грешка - Мари Клер не е марка на Хърст. Хърст са издателите на списание Мари Клер в САЩ, но марката не е тяхна, а си е на французите.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал