Новият брой:
Служебната президентска република

Кевин Робъртс: Марките съкращават безразборно, вместо да се фокусират върху основното

"Кризата е новата реалност и ние просто трябва да свикнем с нея"
"Кризата е новата реалност и ние просто трябва да свикнем с нея"
"Кризата е новата реалност и ние просто трябва да свикнем с нея"    ©  saatchikevin.com
"Кризата е новата реалност и ние просто трябва да свикнем с нея"    ©  saatchikevin.com
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Кевин Робъртс е изпълнителен директор на рекламна агенция Saatchi&Saatchi за целия свят и създател на една от най-популярните концепции в маркетинга за "марките на любовта". Под неговото ръководство Saatchi&Saatchi постига забележителни глобални финансови резултати. Преди да се присъедини към рекламната агенция, той заема ключови позиции в международни компании като Gillette, Pepsi Co, Procter&Gamble и Lion Nathan. Кевин Робъртс беше един от лекторите на Marketing Innovation Forum 2009, организиран от "Капитал". На презентацията си той представи новата си концепция за борба срещу рецесията, която той нарича "Да победиш грозно" , и я е наложил като стил на работа във всички агенции Saatchi по света.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар