Новини с потенциал

Онлайн медиите се радват на увеличаваща се аудитория и растящ рекламен пазар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Консумираме традиционните медии, стоейки на дивана, а новите, препускайки на кон." Тези думи, които, странно, принадлежат на фронтмена на американската хип-хоп група Black Eyed Peas, бяха припомнени миналата седмица от собственичката на един от най-влиятелните блогове в света, Huffington Post, Арианна Хъфингтън на технологична конференция, организирана от британския вестник Guardian.

Точно така може да се опише и динамичното развитие на новинарския онлайн бизнес в България в сравнение със състоянието на традиционните медии в мътните времена на икономически затруднения. Според данните на пийпълметричната агенция Nielsen Online аудиторията на водещите новинарски сайтове е нараснала с 46% спрямо септември 2008 г. На това поле се сблъскват два напълно различни модела и подхода към създаването на съдържание. От една страна са класическите медии, които се опитват успешно да прехвърлят марките си в интернет, а от другата страна са изцяло уеб базираните групи, които опитват да наложат силни онлайн брандове. И при двете обаче залогът са качествената аудитория и рекламните пари.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    svetlanachka avatar :-P
    svetlanachka
    • + 2

    много изчерпателен материал, единствено дневник.бг имат повечко внимание, но като изключим това - поздравления!

    Нередност?
Нов коментар