Publicis MARC е новата агенция на "БТК Груп"

Телекомът запазва и Leo Burnett, но се раздели с MediaS SMV

Следващите месеци ще бъдат ключови за "БТК груп"
Следващите месеци ще бъдат ключови за "БТК груп"
Следващите месеци ще бъдат ключови за "БТК груп"    ©  Надежда Чипева
Следващите месеци ще бъдат ключови за "БТК груп"    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Няколко месеца преди най-голямата промяна в маркетинговото си съществуване "БТК груп" смени обслужващите си агенции.

От 1 юли Publicis MARC поеха всички задължения по креативното представяне на телекомуникационната компания, сменяйки Leo Burnett Sofia, които спечелиха обявения през 2008 г. конкурс. Договорът на Publicis е за една година. Leo Burnett пък получават ангажиментите да бъдат медиа планираща и купуваща агенция на "БТК груп". Досега тази дейност се извършваше от MediaS SMV.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    НПП
    • - 5
    • + 5

    Уважаеми Капитал,
    моля Ви искрено - не му давайте писалка на този младеж.
    Темата е доста интересна и има материал но статията е просто ... (извинявам се), малоумна за бизнес журналистика.

    Успех!

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    lalka
    • - 1
    • + 1

    аргументирай се бе льольо

    Нередност?
  • 3
    com_marques avatar :-P
    Comandante Marques
    • + 4

    ех, БТК...
    за последната година загубиха в мое лице клиент на два домашни телефона и интернет - именно заради неумението си да комуникират с клиентите, плюс непочтени методи на работа на ПР-ите им. Не виждам да се е променило нещо.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    ина
    • + 5

    БТК е загубена кауза и компания със затихжащи функции.

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    боко
    • + 4

    не ползвам БТК още от годините, когато беше държавна. все пак не може да се отрече,че след като стана частна имаше огромна промяна... но като почти всяка голяма корпорация не обръща достатъчно внимание на клиентите, а цените са високи, за да може да се изплаща огромната инвестиция.

    за домашен телефон ползвам евроком - същата услуга, само че безкрайно по-евтина. а пък customer service-a им е от друго измерение сравнено с бтк

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-|
    eva
    • - 1
    • + 3

    а щом си сменят рекламната агенция, всяка година, защо не сменят и уеб агенцията си - която ги обслужва вече 4-5 години. И без това "новият" им дизайн на сайта е хипер зле откъм ориентация на потребителите - крайно време е да се позамислят !!!

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-P
    Ники Горчилов
    • - 1
    • + 2

    Аз пък знам коя ще бъде следващата агенция на БеТаКа... Euro RSCG. Запишете си го някъде.

    Откъде знам ли? Ами вървят по стъпките на Орбител - New Moment New Ideas Company, Publicis MARC, няма начин следващата да не е Euro :-)

    Нередност?
  • 8
    Avatar :-|
    bezrazli4en
    • + 1

    В БТК топ мениджърите се сменят на една или две години максимум, което ги прави доста безразлични, особено след като разберат, че почти всико което може да се направи е направено. смяната на медия агенцията не е лоша идея, защото ще се промени криетива, а идеята за сливането на двата бранда БТК и Вивател е още отпреди 3 години и по това се работи от тогава. Някой от първите мениджъри успяха за доста покъсо време да наложат новия бранд на БТК.

    Нередност?
  • 9
    kumchev avatar :-|
    kumchev
    • - 1
    • + 1

    И ако продължим предсказанието на Ники Горчилов и логиката на която е базирано, БТК трябва постепенно да стане маргинален играч, докато постепенно тотално отпадне от играта, подобно на Орбител.

    Нередност?
Нов коментар