Понякога те се завръщат

Есента може би ще донесе дълго чаканото оживление на рекламния пазар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

По-малко хора, по-малко заявки, по-малко шатри, по-малко партита. Кризата се усеща и на рекламния фестивал ФАРА.

Усеща се, че е преминал вятърът на рецесията и е отвял смелото разхищаване на бюджети, активното спонсорско присъствие и стремежът на агенциите да се "покажат" пред клиентите и конкуренцията на този фестивал.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове