Понякога те се завръщат
Есента може би ще донесе дълго чаканото оживление на рекламния пазар
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
По-малко хора, по-малко заявки, по-малко шатри, по-малко партита. Кризата се усеща и на рекламния фестивал ФАРА.
Усеща се, че е преминал вятърът на рецесията и е отвял смелото разхищаване на бюджети, активното спонсорско присъствие и стремежът на агенциите да се "покажат" пред клиентите и конкуренцията на този фестивал.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове