Развиваме се, но бавно

Екатерина Тупарева и Мария Тодорова от "Агенцията на годината" Ogilvy Group за изводите от тазгодиния рекламен фестивал

Мария Тодорова (вляво) и Екатерина Тупарева са доволни от представянето на Ogilvy на ФАРА, както и от нивото на фестивала
Мария Тодорова (вляво) и Екатерина Тупарева са доволни от представянето на Ogilvy на ФАРА, както и от нивото на фестивала
Мария Тодорова (вляво) и Екатерина Тупарева са доволни от представянето на Ogilvy на ФАРА, както и от нивото на фестивала    ©  Цветелина Николаева
Мария Тодорова (вляво) и Екатерина Тупарева са доволни от представянето на Ogilvy на ФАРА, както и от нивото на фестивала    ©  Цветелина Николаева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Нищо ново", "К’во е т’ва жури?", "#$%& глупостите".

След всяко издание на рекламния фестивал ФАРА, организиран от Асоциацията на рекламните агенции (АРА), коментарите са почти едни и същи. Недоволни - много, доволни - малко, но като мине малко време и страстите се уталожат, всички си признават, че индустрията не може да се надскочи и просто трябва да си извървим пътя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове