Саморегулация сега!
Етичният кодекс на рекламния бизнес е приет. Остава и да заработи
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българската реклама има изпитани начини да дразни потребителите. Обича да ги вкарва в клишетата на жената-домакиня и мъжът-мачо, да злоупотребява с думите безплатен и здравословен, да прекалява с децибелите, когато прекъсва любимата им програма за рекламен блок и да "провокира" със сексуални закачки и послания на ръба на добрия вкус.
Според глобално проучване на Световната федерация на рекламодателите, което събира мненията на 25 000 потребители в над 50 държави за ползите от рекламата, се оказва, че хората добре разбират нейната роля за стимулирането на икономиката, но в същото време едва 50% от европейците например са склонни да се доверят на рекламите като на полезен (или пък забавен) източник на информация.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
рекламният бизнес си прави реклама?
Александър Гагов, директор "Маркетинг комуникации" в "M-tel" - Мтел и етична комисия за реклама? Това е тотална подигравка....отрицателните им към конкуренцията и подвеждащи потребителите реклами са направо обидни за всеки интелигентен човек, това е последният човек, който има място в такъв орган, по-скоро трябва да бъде предаден на комисията...
няма такова животно като етичен кодекс май :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.