Новият брой:
Служебната президентска република

Саморегулация сега!

Етичният кодекс на рекламния бизнес е приет. Остава и да заработи

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българската реклама има изпитани начини да дразни потребителите. Обича да ги вкарва в клишетата на жената-домакиня и мъжът-мачо, да злоупотребява с думите безплатен и здравословен, да прекалява с децибелите, когато прекъсва любимата им програма за рекламен блок и да "провокира" със сексуални закачки и послания на ръба на добрия вкус.

Според глобално проучване на Световната федерация на рекламодателите, което събира мненията на 25 000 потребители в над 50 държави за ползите от рекламата, се оказва, че хората добре разбират нейната роля за стимулирането на икономиката, но в същото време едва 50% от европейците например са склонни да се доверят на рекламите като на полезен (или пък забавен) източник на информация.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    stealth

    рекламният бизнес си прави реклама?

    Нередност?
  • 2
    p_i_f_54 avatar :-?
    p_i_f_54

    Александър Гагов, директор "Маркетинг комуникации" в "M-tel" - Мтел и етична комисия за реклама? Това е тотална подигравка....отрицателните им към конкуренцията и подвеждащи потребителите реклами са направо обидни за всеки интелигентен човек, това е последният човек, който има място в такъв орган, по-скоро трябва да бъде предаден на комисията...

    Нередност?
  • 3
    webprint avatar :-|
    Стратимира

    няма такова животно като етичен кодекс май :)

    Нередност?
Нов коментар