Да убиеш фестивал

Първото издание на Golden Drum след кризата не дава поводи за оптимизъм

Визията, която донесе сребърна награда на New Moment
Визията, която донесе сребърна награда на New Moment    ©  New Moment New Ideas Company
Визията, която донесе сребърна награда на New Moment
Визията, която донесе сребърна награда на New Moment    ©  New Moment New Ideas Company

Празно, тихо и нерелевантно.

С тези три думи може да се опише най-кратко атмосферата на тазгодишното издание на регионалния рекламен фестивал Golden Drum, събиращ агенции от т.нар. нова Европа в словенския курорт Порторож. Подадените заявки, присъстващите хора, връчените награди - всичко бе по-малко от миналата година. А очевидци, присъствали на лекциите по време на фестивала, с потрес разказват как директори от големи международни агенции кършели ръце, защото нямали представа как ще се справят в тази криза, с бюджети от едва 1 млн. евро за кампания...


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се