Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Историята на външната реклама в столицата е сложна и оплетена в юридически казуси и бизнес интереси.
На практика от 2000 г., когато бе въведен мораториум върху разполагането на съоръженияq до приемането на адекватна наредба досега нямаше ясни правила, по които бизнесът да разполага своите рекламни съоръжения в града, а общината нямаше действаща нормативна уредба, чрез която да въведе ред на пазара. Резултатът - "София се превърна в гора от съоръжения, а на този пазар всеки си правеше, каквото си иска", описва ситуацията управителят на агенция Metropolis Outdoor Media Group Нели Луски.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Дано "скоро и в други градове" :)
Домоуправителят е новия Кмет ! otproperty/task,view/id,667/Itemid,/
...
4. Дава под наем общи части на сградата :
мазета, партерни площи, двор, паркоместа, площи за реклама на фасадата,
прозорци с лице към потока от хора и др. ;
...
http://vladimirproperty.com/component/option,com_h
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.