Фокус-мокус

Френското радио RFI изведнъж бе сменено в столичния ефир от радио "Фокус"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Когато от пазара си отиват медии, новината за това винаги е неприятна и е лош знак за медийното многообразие. През тази седмица приключи историята на френското радио RFI в България.

Несъществуващата вече станция бе от елегантните медии, правени с добър вкус, за хора, които се интересуват от високата култура, т.е. за бутикова и малобройна аудитория. В този текст обаче няма да се изразяват съжаления. Преценихме, че си заслужава да опишем няколкото пласта на медийни интерпретации, които се съдържат в това събитие. Случилото се с RFI не може да се свежда до простото обяснение "кризата взе поредната си медийна жертва". Краят на RFI поставя началото на сблъсъка на интереси между ключови медийни играчи на пазара. В сегмента на говорещите информационни радиостанции, който през последните няколко години се сви, на мястото на френското радио влиза нов конкурент - "Фокус".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове