Кухи инвестиции

Отстъпките и свързаните рекламодатели надуват изкуствено пазара на пресреклама през 2009 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Първата пълна година, в която властваше рецесията в България, доведе до големи размествания сред най-големите инвеститори в реклама в печатните медии.

Официалните данни, изготвени на база мониторинга, извършван от агенция TNS/TV Plan, показват едва 9% спад на вложените средства, макар реалният спад според участници на пазара да е между 35% и 50%. Рекламните отдели на изданията предлагаха гъвкави условия на рекламодателите, което води до разминаванията в официалните и реалните данни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал