Новият брой: Накъде след вота
Close

Рекламен блок

MTG ще продава рекламно време и на канали, които не притежава

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

До съвсем скоро идеята телевизия да има рекламна компания звучеше еретично. Но след последните промени в медийния закон това вече е възможно.

Когато преди месец бе приет и обнародван в Държавен вестник ремонтираният Закон за изменение и допълнение на Закона за радио и телевизия (ЗИД на ЗРТ), една от най-обсъжданите промени в текста бе отпадането на ограничението кой има право да притежава електронни медии. Собствениците на рекламни агенции вече ще могат да придобиват радио и тв оператори или дялове в тях, както и обратното. А тв компаниите ще могат да създават собствени рекламни къщи, които да продават рекламно време, включително и на чужди канали, с които имат предварително подписани договори.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    аз
    • + 5

    Шведите (в тандем с Олга Лозанова) май тотално забиха Нова в земята.

    Някой в тази компания няма ли да се сети най-накрая, че вместо да мислят как да оптимизират алтернативни източници на приходи, ще е добре (най-накрая!) да обърнат малко внимание върху основната им дейност в България, а именно НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ, която просто става все по-негледаема с всеки изминал ден.





    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    харизанова
    • + 5

    Съгласна съм с "аз". Алчността на Лозанова, в комбинация с отчайващата некомпетентност и неадекватност на шведите превърнаха Нова в кабеларка, за има-няма две години.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    аз
    • + 1

    е добре е , сега най накрая ще има истинска конкуренция в рекламния пазар, ще се отвори и продуценски пазар а не само СИА И Глоболфилмс да се ширят като дерибеи в тв ефира. вижте им предаванията все едно гледаме едни и същи с различни имена само че. а артистите им са лихвени проценто на продуценти ). започва истинската конкуренция, така и рекламодателите по лесно ще избират къде да рекламират а комисионерите на реклама ще си потърсят други занимания. така и ще падне цената към фирмите което е добре в тази ик. обстановка.
    прекрасно.

    Нередност?
Нов коментар