Чрез агресия към прогрес

Nestle и FS увеличиха бюджетите си за тв реклама през 2009 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Напук на прогнозите за предпазливо поведение от страна на рекламодателите две компании се отличават от масата през 2009 г.

Nestle и FS превзеха първите две места в класацията на най-големите 50 компании, инвестирали средства в телевизионна реклама през изминалата година. Докато почти всички техни преки конкуренти свиха драстично бюджетите си, двете компании използваха по-ниските цени за реклама и свободното от шум пространство, за да наложат марките си. Nestle заемат първото място в класацията с вложения от 37.6 млн. лева (45.3% ръст спрямо 2008 г.), а FS се нареждат на втора позиция с бюджет от почти 27 млн. лева (42.3% ръст). Третата позиция е за постоянния номер 1 допреди 2009 г. - Procter & Gamble, които са намалили парите си за тв реклама с 43% до 25.4 млн. лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    .
    • + 3

    Кои марки са на ФС?

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    ..
    • + 1

    FS всъщност са Фикосота - Тео, Милде, Емека, Ехо, Пуфис и т.н.

    Нередност?
  • 3
    bloghead avatar :-|
    Галчо Залъгалчо

    А защо от Капитал се правят на треснати и не си пишат името на дружеството както е Фикосота Синтез???

    Нередност?
Нов коментар