Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За някои издатели на вестници и списания кризата сякаш не е пречка, а възможност. Фактът, че на пазара се появяват нови издания го доказва.
"Нормално е във време на криза да се развиват по-широко скроените издания. Тези, които се целят към по-широка аудитория. Такива, в които присъстват злободневните теми от всекидневието - политика, правосъдие и т.н., но в същото време в тях да има достатъчно светска информация, развлекателна и забавна", категоричен e един от съсобствениците на "Бал Медиа" АД Борис Ангелов, който е лицето на един от новите проекти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
При все повече мобилни медии, каква е логиката да се разширява пазара на вестници и списания?
"Уикенд за жената" = прилича на "Журнал за жената"
"Кулинарен Уикенд" = "Кулинарен журнал"
"Уикенд стори" = "Стори"
Копират, ама кофти - не влагат нищо арт ...не ми се мисли какви глупости ще вкарат като съдържание...
До коментар [#1] от "Читател":
А и без това всичко е просто препечатка на статии изровени от интернет.
До коментар [#2] от "arwen":
пропуснал си най-интересната част...
>>... другото - месечно, което ще е културно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.