

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Марките на Фикосота
Сред брандовете, които Ficosota Syntez налага на българския пазар, както и в страните от Централна и Източна Европа, са сапуните TEO, препаратите за пране ТЕМА и Savex, тоалетната хартия Milde и Emeka, бебешките пелени Pufies, дамските превръзки Everbel. А в портфолиото на производителя на снаксове Italfood влизат марките Bruschette Maretti, Kubeti, Tornado Ryderz и My Motto.Профил
Красен Кюркчиев е председател на съвета на директорите на "Фикосота холдинг", управлява компанията, производител на препарати за почистване на дома и препарати за грижа за тялото "Фикосота синтез" и участва в съвета на директорите на производителя на снаксове Italfood.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
12 коментара
Коментар към автора на статията: Моля, използвайте занапред думата пелени, а не памперси (Памперс е марка пелени)...а и някак звучи кофти словосъчетанието "памперси Пуфис" - ФС и Проктър накуп :)
ФС - смело нагоре!
Хубаво е да се четат добри новини :)
Май фирмата си има българско изписване и то е Фикосота Синтез.
само така!
този бизнесмен дава добър пример за лидерство и смелост. може toyota да го ползват за референция като рекламират, че символа за криза и възможност на японски са един и същ ;о) дано все повече такива мениджъри има в българия!
БРАВО!
Странно е как на нещо хубаво е трудно да се коментира...
Дано онлайн-маркетингът е в ръцете на професионалисти, които да планират разумно, иновативно и ефективно, изполвайки цялостно портфолио и всички възможни интернет канали, а не да харчат милиони на началната страница на Дир.бг. Успех!
Добре е да чуеш че една българска компания се развива, но аз съм работил две години в Белград, а сега вече от година и в хърватска и никога не съм видял реклама на Фикосота, дано това да се промени, ще видим тези 30 души как ще работят :)
"хората са с добро качество и не са толкова скъпи"
Замисляли ли сте се, каква би трябвало да е ценностната ти система за да говориш пред хора за други хора като за стока ?! За първи път си зададох въпроса след чикагското интервю на премиера с неговия "матр'ял". Понякога ме стряска.
скъпи Гео Милев
когато говориш с икономически журналисти, скъпи хора значи заплати и в никакъв случай не показва лоша ценностна система. Всички работим и получаваме заплати ,които всъщност са нашата цена.
Така за добро или лошо функционира съвременното общество.
Факта ,че българска компания е пазрен лидер пред компании като ПГ на мен лично ми дава надежда ,че и в България може да има компании функциониращи на пазарен принцип. Некомунистически, немутрински нито "на Батко"
Иначе аналога между недоказал се все още премиер и бизнес лидер от този ранг е абсолютно безмислен.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.