Дейвид Дрога идва в България
Криейтив легендата ще бъде основен лектор на Marketing Innovation Forum
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Кризата е налице, да видим как ще излезем от нея.
Тръгвайки от тази идея, "Капитал" планира съдържанието на четвъртото изданиe на Marketing Innovation Forum. Събитието ще се проведе на 27 май в Народен театър "Иван Вазов". Ако досега основният акцент на презентациите, които изнасяха хора като бившия маркетинг директор на Coca Cola Серджо Зийман (MIF1), "бащата на партизанския маркетинг" Джей Конрад Левинсън (MIF2), изпълнителния директор на Saatchi & Saatchi Кевин Робъртс и маркетинг изследователят и консултант Мартин Линдстрьом (MIF3) беше как да продаваме по-добре, то сега реалността е друга. Най-важният въпрос, който стои пред всеки бизнес, е "а сега накъде". Кризата промени всичко и старите модели на комуникация вече не работят или са доста неефективни.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Готин човек. С интересна, като интерпретация, фамилия. :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.