Дейвид Дрога идва в България

Криейтив легендата ще бъде основен лектор на Marketing Innovation Forum

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кризата е налице, да видим как ще излезем от нея.

Тръгвайки от тази идея, "Капитал" планира съдържанието на четвъртото изданиe на Marketing Innovation Forum. Събитието ще се проведе на 27 май в Народен театър "Иван Вазов". Ако досега основният акцент на презентациите, които изнасяха хора като бившия маркетинг директор на Coca Cola Серджо Зийман (MIF1), "бащата на партизанския маркетинг" Джей Конрад Левинсън (MIF2), изпълнителния директор на Saatchi & Saatchi Кевин Робъртс и маркетинг изследователят и консултант Мартин Линдстрьом (MIF3) беше как да продаваме по-добре, то сега реалността е друга. Най-важният въпрос, който стои пред всеки бизнес, е "а сега накъде". Кризата промени всичко и старите модели на комуникация вече не работят или са доста неефективни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове