Хайде пак отначало

Правителството на ГЕРБ започва да пише новия медиен закон

Продуцентът на Big brother Нико Тупарев, ще участва в работната група към Министерският съвет за писане на новия медиен закон, като представител на асоциацията на продуцентите
Продуцентът на Big brother Нико Тупарев, ще участва в работната група към Министерският съвет за писане на новия медиен закон, като представител на асоциацията на продуцентите
Продуцентът на Big brother Нико Тупарев, ще участва в работната група към Министерският съвет за писане на новия медиен закон, като представител на асоциацията на продуцентите    ©  Анелия Николова
Продуцентът на Big brother Нико Тупарев, ще участва в работната група към Министерският съвет за писане на новия медиен закон, като представител на асоциацията на продуцентите    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Принципно всички закони са важни, но на промените в един от тях винаги се гледа изключително внимателно. Настройките на медийното законодателство са изключително деликатни, защото изискват труден баланс между много и различни интереси. В същото време всяка власт иска да води в танца си с медиите и възможността да определя правилата на играта е изключително примамлива.

От миналата седмица ГЕРБ започна първите официални стъпки за приемането на изцяло нов Закон за радиото и телевизията (ЗРТ). Стана ясно, че в Министерския съвет (МС) вече са постъпили предложения от единадесетте институции, които ще са ангажирани с писането на закона, за членове на специално създадена за целта работна група към ведомството.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове