Въпрос на време е рекламодателите да последват потребителите онлайн

Ханс Дрейклуфт, директор бизнес развитие на дигиталните медии в Sanoma Magazines International (SMI), пред "Капитал".

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Ханс Дрейклуфт е директор бизнес развитие на дигиталните медии в медийната група Sanoma Magazines International (SMI). Компанията издава над 150 списания в Европа, предимно фокусирани към женска аудитория. Нейният бизнес включва също вестници, сайтове и организиране на събития. SMI има нетни приходи от над 200 млн. евро за 2009 г. От 2008 г. тя е собственик на мажоритарен дял в уеб групата "Нетинфо", българският собственик на популярни сайтове като abv.bg, vesti.bg и vbox7.com. SMI притежава и "Санома България", издател на National Geographic, Cosmopolitan, Elle, "Блясък" и собственик на сайта rozali.com.

Разговаряме с Ханс Дрейклуфт за последните тенденции в медийния бизнес.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал