"PR Приз" става международен конкурс през 2011 г.
Publicis Consultants взеха три награди


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Кой беше в журито?
Аня Павлова – председател на ИМАГИНЕС и председател на журито за PR Приз 2010;Милена Атанасова – председател на БДВО;
проф.дфн Милко Петров – ръководител на катедрата на ЮНЕСКО "Комуникация и връзки с обществеността" на Факултета по журналистика и масова комуникация при СУ "Св. Климент Охридски";
д-р Валерия Пачева – гл.ас. към катедра "Медии и обществени комуникации" към УНСС;
Надя Кантарева – началник "Пресцентър" на Министерство на образованието и науката;
Любов Костова – мениджър "Връзки с обществеността" и "Проекти за комуникация на науката" в Британски съвет – България;
Велислава Ивановска – началник отдел "Връзки с обществеността" в ПИБ;
Цветeлина Петрова – редактор "Маркетинг и медии" в списание "Мениджър";
Албена Ивайлова – собственик и управител на PR агенция "VIVEKA";
проф. дфн Георгий Почепцов – преподавател по теория на комуникациите в Мариуполския университет – Украйна, първият президент на първата PR Асоциация в Украйна;
Аманда Джейн Сучи – преподавател по PR техники в университета в Катаня, Италия и член на борда на Глобалния алианс.
Юлия Угринова – мениджър "Корпоративни комуникации" в "Софарма"
Три награди за Publicis Consultants, две за New Moment PR и без особени изненади - така накратко може да бъде обобщено десетото юбилейно издание на конкурса за постижения в PR сферата "PR Приз", което се проведе снощи.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
PR кампания на медиа
Агенция: New Moment PR
Проект: Big Brother аукцион
Клиент: SIA Advertising
Тц-тц-тц, процъфтяващ семеен бизнес: Катето и Нико. Прословутата българска шуробаджанащина. Е, нема оправия......
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.