Пату Нойтеманс: Дори и да не вярвате в него, интернет няма да си отиде

Регионалният директор "Интерактивни комуникации" на Ogilvy Group

"Не става въпрос само за технологии, а за нов начин на поведение на хората", казва Пату Нойтеманс
"Не става въпрос само за технологии, а за нов начин на поведение на хората", казва Пату Нойтеманс
"Не става въпрос само за технологии, а за нов начин на поведение на хората", казва Пату Нойтеманс    ©  Ogilvy
"Не става въпрос само за технологии, а за нов начин на поведение на хората", казва Пату Нойтеманс    ©  Ogilvy
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Пату Нойтеманс е един от лекторите на тазгодишното издание на Marketing Innovation Forum, организиран за четвърта година от "Капитал". Тя е регионален директор "Интерактивни комуникации" на Ogilvy Group за Европа, Азия и Средния Изток. Дипломиран търговски инженер, Пату се присъединява към Ogilvy Direct (сега Ogilvy One) в Белгия през 1992 г. През 1995 г. тя става Мениджър Директни и онлайн комуникации, Бенелюкс за Microsoft. През 2000 г. тя става първият в Ogilvy мениджър "Глобални знания", базиран в Ню Йорк. Под нейната грижа Truffles, вътрешната мрежа на Ogilvy, става безценен източник за 11 000 служители в 474 офиса по цял свят.

Повече на

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар