БТК си търси агенция

Обявеният конкурс ще приключи до средата на юни

По-малко от година след ребрандирането си, vivacom отново си търси агенция
По-малко от година след ребрандирането си, vivacom отново си търси агенция
По-малко от година след ребрандирането си, vivacom отново си търси агенция    ©  Юлия Лазарова
По-малко от година след ребрандирането си, vivacom отново си търси агенция    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За пети път през последните шест години телекомуникационната компания БТК организира търсене на обслужваща рекламна агенция.

От компанията обявиха, че са поканили пет агенции да вземат участие в конкурса - Publicis Marc (които работят за vivacom в момента), New Moment New Ideas (те работиха за компанията от 2004 г. до 2008 г.), Graffiti BBDO, Euro RSCG Sofia и Huts JWT.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    slu4aenminuvach avatar :-P
    Случаен минувач
    • - 1
    • + 10

    "Ситуацията малко прилича на тази, в която си сменяш половинката всяка година и да очакваш стабилен семеен живот."
    Чудно сравнение :).

    Нередност?
  • 2
    diego avatar :-|
    Diego
    • - 1
    • + 8

    "Ако има по-добри предложения, vivacom едва ли ще се поколебае да смени обслужващата си агенция, въпреки че компанията няма поводи да бъде недоволна от Publicis."
    Дрън, дрън! Повод има и той е грандиозния гаф с логото Vivacom.
    Логото е много близко до логото на италианска фирма за уеб дизайн Vivacom, собственик на сайта www.vivacom.com.
    Гафът беше отразен само от Медиапул, а останалите медии си трайкаха, защото ги беше страх да не изгубят сигурни рекламни бюджети.
    Това не прави чест и на Капитал да пише, че БТК няма поводи да бъде недоволна.

    Нередност?
  • 3
    dyanakiev avatar :-|
    dyanakiev
    • + 1

    Незнам дали в-к Капитал изобщо може да даде каквато и да било квалификация на това дали Виваком е доволна или не от услугите на рекламната си агенция.

    Нередност?
Нов коментар