Важни са хо-ра-та
Лекторите на четвъртия Marketing Innovation Forum припомниха, че е време маркетингът да се върне при потребителите


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако трябва да използваме само една фраза, с която да ви разкажем историята и наученото от четвъртия поред Marketing Innovation Forum, който "Капитал" организира тази седмица, тя би била The Momentum Effect.* (Затрудняваме се да я преведем само с една дума на български, но ни харесва, че можем да я обясним с комбинацията от думите движеща сила, стимул и енергия.)
Първо, защото идеята на този форум не е само да води в България важни и интересни хора, които са оставили следа в световния маркетинг, но и да се превърне в инкубатор на идеи. В мястото, което събира българските маркетолози и рекламисти, за да стимулира творческото им мислене и от което да си тръгнат вдъхновени. И второ, защото и тримата лектори тази година (безкрайно различни като биография, познания, опит и светоусещане) сведоха презентациите и съветите си до няколко прости идеи: че най-добрата маркетингова политика е да си честен и естествен; че очевидните и обикновени човешки ценности и емоции предлагат най-добрите решения и че не продуктите, а потребителите са движещата сила за бизнеса.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Съжалявам, че не успях да посетя събитието :) И се радвам, че КАПИТАЛ намери начин да разкаже за него :)
http://polit-analizi.blogspot.com/2010/05/blog-pos t_29.html
Най-добрата маркетингова стратегия като че ли е тази на "Google"! Ако подобни човеко-ориентирани стратегии започнеха да се прилагат и в политиката, всички бързо щяхме да заживеем много по-добре...
Помъчете се бе, Капитал, малко с превода. Писна ми да оставяте непреведени фрази и думи. Опитайте някакъв превод, а – „Ефект на импулса“ „Енергията на импулса“ ...
умрях си от смях - "най-добрата маркетингова политика е да си честен и естествен"
това май 99% от рекламистите са го пропуснали :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.