Важни са хо-ра-та

Лекторите на четвъртия Marketing Innovation Forum припомниха, че е време маркетингът да се върне при потребителите

"Процъфтявайте и останете любопитни", беше финалното послание на професор Жан-Клод Лареш.
"Процъфтявайте и останете любопитни", беше финалното послание на професор Жан-Клод Лареш.
"Процъфтявайте и останете любопитни", беше финалното послание на професор Жан-Клод Лареш.    ©  Надежда Чипева
"Процъфтявайте и останете любопитни", беше финалното послание на професор Жан-Клод Лареш.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако трябва да използваме само една фраза, с която да ви разкажем историята и наученото от четвъртия поред Marketing Innovation Forum, който "Капитал" организира тази седмица, тя би била The Momentum Effect.* (Затрудняваме се да я преведем само с една дума на български, но ни харесва, че можем да я обясним с комбинацията от думите движеща сила, стимул и енергия.)

Първо, защото идеята на този форум не е само да води в България важни и интересни хора, които са оставили следа в световния маркетинг, но и да се превърне в инкубатор на идеи. В мястото, което събира българските маркетолози и рекламисти, за да стимулира творческото им мислене и от което да си тръгнат вдъхновени. И второ, защото и тримата лектори тази година (безкрайно различни като биография, познания, опит и светоусещане) сведоха презентациите и съветите си до няколко прости идеи: че най-добрата маркетингова политика е да си честен и естествен; че очевидните и обикновени човешки ценности и емоции предлагат най-добрите решения и че не продуктите, а потребителите са движещата сила за бизнеса.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    911 avatar :-?
    911
    • + 9

    Съжалявам, че не успях да посетя събитието :) И се радвам, че КАПИТАЛ намери начин да разкаже за него :)

    Нередност?
  • 2
    stanislav_yankov avatar :-|
    Станислав Янков
    • + 3

    http://polit-analizi.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html

    Най-добрата маркетингова стратегия като че ли е тази на "Google"! Ако подобни човеко-ориентирани стратегии започнеха да се прилагат и в политиката, всички бързо щяхме да заживеем много по-добре...

    Нередност?
  • 3
    komitata avatar :-|
    komitata
    • + 2

    Помъчете се бе, Капитал, малко с превода. Писна ми да оставяте непреведени фрази и думи. Опитайте някакъв превод, а – „Ефект на импулса“ „Енергията на импулса“ ...

    Нередност?
  • 4
    kamendc avatar :-|
    Камен
    • + 4

    умрях си от смях - "най-добрата маркетингова политика е да си честен и естествен"
    това май 99% от рекламистите са го пропуснали :-)

    Нередност?
Нов коментар