Ефективност по време на криза
Третото издание на Effie България пострада от пасивното поведение на рекламодателите


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ами ФАРА?
Слабото участие на клиенти и агенции на Effie поставя прелюбопитния въпрос какво ще се случи наесен в Албена, когато ще се проведе 11-ото издание на ФАРА - фестивалът за оценяване на креативността на рекламите, създадени пред последната година. Броят на подадените заявки ще бъде ясен в края на юли. Ясно е, че те ще бъдат по-малко от миналата година. По-интересният въпрос е колко категории ще останат без победители.Журито на Effie 2010
Андреия Настате - вицепрезидент, Quadrant BeveragesВасилиса Младенова - директор "Бизнес развитие", New Moment New Ideas Company
Весела Димова - директор "Продажби", Balkan News Coproration
Галина Чулева - директор "Реклама и комуникации", Cosmo Bulgaria Mobile
Грета Колева - директор "Комуникационни консултации", Graffiti BBDO
Иван Киров - криейтив директор, McCann Erickson Sofia
Красимир Папазов - директор "Връзки с клиенти", Ogilvy Sofia
Красимира Василева - директор "Продажби", "Нова тв" и Diema Vision Group
Кристина Влахова - консултант по стратегически маркетинг и медии, основател на Intellecta Srl
Марина Рачева - медиа директор, HutsJWT
Марчела Абрашева - изп. директор, TNS BBSS
Мирослава Иванова - директор "Бизнес комуникации", UniCredit Bulbank
Петя Стоянова - маркетинг консултант, Power Brand
Силвия Мавродиева - мениджър "Развитие на нови бизнеси", Nestle Bulgaria
Стоян Михайлов - изп. директор, Synovate Bulgaria
Юлиян Добрев - директор "Изследвания", Pragmatica
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.