Банерът е жив

Доклад на IAB постави дисплейната реклама над тази в търсачките

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако сте рекламодател или рекламна агенция, чието заплащане зависи от ефективността на услугите ви не би било зле да обърнете внимание на добрия стар банер. Мразен, избягван и подценяван, според Internet Advertising Bureau той е може би най-ефективният рекламен инструмент в интернет пространството.

Ето най-важното от доклада на IAB Brand advertising and digital, публикуван преди дни:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    filister avatar :-|
    Жоро
    • - 1
    • + 2

    винаги съм се чудил на способността на журналистите да ни представят нещо което може да се каже с 2 изречения в 20. Защо всяка медия търси обем, а не качество на информацията?

    Нередност?
  • 2
    dabeda avatar :-|
    Da be.. da..
    • - 1

    Наистина, поне за момента, банерната реклама е ефективна в страната.
    Показателно е например сайт за онлайн филми, които генерират приходи 200-300 лв от принудително кликане по банери за глупави реклами.
    Гугъл за станата на сайт с 500-1000 посещения дневно генерира месечно под 30 лв, поради липса на онлайн покупки, поради инфраструктурни - банките мразят да им се месят в бизнеса разни местни - проблеми с онлайн разплащанията.
    НО! Но има един куп навъдили се мести сайтове за новини, обяви и т.н локал екшън, където марки като оператори, банки, хранстоки, застрахователи,аптекарски вериги и подобни могат да рекламират ефективно - на местните хора, които генерират трафик там. Да, провинциални са, повечето са тип агент бор и 24 газа, но местните ги четат и се пренасочват към ТЯХ, за новини.
    Техният модел е този на Стойчев и Кънчев Ако мога да създам местна медия, която е достатъчно кредибилна, развия я като реклама и приходи и ВЛИЯНИЕ, както Капитал, мога да я продам с печалба на някой, който иска да се възползва, точно както Капитал промотира бизнека на брата на Прокопиев и СоларПро с хм.. възобновяеми ЕИ.
    Това е лошо , понеже медиите на централно ниво са се превърнали в средство /медия/ за дезинформация, а не за осведомяване относно прогреса на обществото.
    Но е нужен някакъв преходен период, нещо като образуването на планетите, преди за се изяисни - тези медии местни ли са, има ли нещо в тях или ще си заминат.... Но е по-добре местния бизнес да рекламира - локално - защото там го четат и виждат.
    Напр. Опрев /вина/ си вдигна със 75 % продажбите, поради реклама в силистренски сайт... а те са от района..
    Питайте ги!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал